maandag 19 september 2011

Mandalakaart

Hoi allemaal,

De opruim en schoonmaakwerkzaamheden zitter erop, heerlijk zo,n fris en opgeruimd huis!

Kan ik weer naar hartelust bloggen en kan jullie verzekeren dat dit heel wat leuker is dan opruimen etc.
Heb nog geen nieuwe kaarten voor jullie, maar zat ook niet stil, ben druk met het maken van kerstkaarten, dat dan weer wel ! Aangezien ik nogal veel kerstkaarten maak hou ik ze doorgaans vrij eenvoudig, en plaats ze hier ook niet, alleen de kaarten die exclusiever zijn en waar ik dus meer moeite voor moet doen die zal ik jullie niet onthouden.

Vandaag een kaartje uit de oude doos, vind deze zo mooi, zelfs nooit verstuurd en dat komt bij mij eigenlijk nooit voor. Deze kaart is helemaal met de hand geembost en en leuk borduurtje, opnieuw op de kiek zetten kan geen kwaad, toch. Kunnen jullie zien wat ik oa. voorheen maakte en ben toch ook wel benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.




Fijne dag, groetjes, Wietske

11 opmerkingen:

  1. Ha Wietske,

    Zo dus alles weer fris en schoon...
    Hier zit ik net te twijfelen wat het zal worden, knutselen of strijken...
    Moet denk ik maar voor de strijk kiezen, anders hoopt het zo op...
    Maar mooie kaartjes zien, werkt aanstekelijk en dit is een mooi kaartje!!!
    Leuke kleurcomb.
    Dus nu maar snel aan de slag...

    groetjes Gerja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo wietske
    vind deze kaart echt grappig wat kleuren betreft,maar kerstkaarten kijk ik ook heel graag naar hoor:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoewel ik niet zo van geborduurde kaarten houd vind ik deze helemaal prachtig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n mal heb ik ook nog liggen.... Toch wel erg leuk, maar wel veel werk al dat embossen met de hand.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wietske,

    het is gelukt ! Ik kon maar steeds geen volger worden, omdat er alleen maar volgers stond en geen balkje waarop ik kon klikken. Maar goed, ik ga je volgen en ik vind deze kaart wel bijzonder. Met de hand embossen....dan ben je wel even bezig! Ik houd van mandala dus deze valt wel in de smaak bij mij!
    Dankjewel voor je reacties op mijn blog. Leuk om te lezen!

    Groetjes, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel voor de correctie op mijn blog, ik heb het al veranderd!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Wietske.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi,

    Dankjewel voor je compliment;)
    En heerlijk he, een fris en opgeruimt huis!
    Nu kun je je gedachten weer even verzetten en lekker (kerst)kaarten gaan maken;)
    Deze kaart vind ik ook heel erg mooi!

    Créme kleurige kaarten heb ik eigenlijk nog niet gemaakt, wel veel witte.
    En die gaan als een tierelier hahaha.

    Ik wens je nog veel knutselplezier toe;)

    Groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wietske,

    ja jij bent inderdaad de Wietske. Ik heb het veranderd en u doet de link het wel!
    Denk er maar eens over, het is best leuk om iets va iemand te lezen....leer je haar een beetje kennen.

    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh sorry, er vallen soms wat letters weg, mijn laptop is niet meer helemaal top......

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijk kerstkaartje, mooi geheel Wietske.
    Ook leuk om wat over jou persoontje te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen