zaterdag 3 december 2011

Felicitatie

Heb deze kaart voor een jarig hj maatje gemaakt.
Volgens haar zeggen vindt  ze ,m hardstikke mooi, nou als dat geen fijn compliment is dan weet ik het niet meer.

De bovenste kaart geeft wel de natuurlijke kleuren weer maar heeft wat bibberwaas, daarom een 2e keer gefotograveerd, vanwege het donkere weer er een spotje op laten schijnen waardoor het een ietwat andere kleur krijgt maar deze is wel scherp.

Verder duik ik zo de keuken in om aan de warme hap te beginnen, eet smakelijk allemaal!




Voor degenen die sinterklaas vieren een fijne pakjesavond toegewenst!

Groetjes, Wietske

17 opmerkingen:

  1. Van zo'n fleurig kaartje wordt iedereen vrolijk!!!
    Heel mooi gemaakt....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prachtig uit...eet smakelijk!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een hele mooie kaart geworden!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtige kaart zeg!!! Wat heb je geweldige kleuren gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar kan geen echt boeket bloemen tegen op, het is een plaatje!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Wietske!!!
    Ik snap dat ze hem mooi vindt...

    groetjes Gerja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze heeft gelijk hoor, hardstikke mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wietske,

    ik vind het een heel mooie kaart! Leuk met die stukjes papier zo verwerkt!
    Mooie kleuren!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi gedaan, een echte mooie rozenkaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi wietske
    een erg mooie kaart en dat compliment heb je zeker verdiend!
    je kaart is reuze fleurig!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Wietske, leuk dat je volger van mijn blog bent geworden. Ben nu ook jouw volger geworden.

    Groetjes, Alette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart en ja wat kan licht toch een verschil maken op je kaart hè maar hij is lekker fleurig in ieder geval.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gezellige kaart Wietske. En idd. de eerste kaart word ik een beetje duizelig van. Ja het is om deze tijd soms lastig he , het maken van foto's. Maar je moet maar zo denken we hebben er gelukkig allemaal last van.
    groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Wietske

    WOW wat een schattige kaartjes en ik heb ook je creaties bekeken die ik nog niet gezien had ze zijn weer schitterend, mijn complimenten hoor.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wietske
    Je kaartjes zijn weer super mooi geworden,
    ik zit echt te genieten hier.
    zo ben ik misschien makkelijker te vinden.
    groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een veschil in fotograferen, maar je hebt hem er goed op gezet hoor.Een prachtig plaatje.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen