zaterdag 27 oktober 2012

Huwelijksjubileum.

Mensen wat ben ik blij...kan zomaar mijn gefotograveerde kaarten weer laten zien!

Dit kaartje heb ik al eerder laten zien maar dan gescand, wat een wereld van verschil. Willen jullie het vergelijken kijk dan bij de maand juli.
Deze kaart heb ik toen gemaakt voor een lief hj maatje en haar man...35 jaar getrouwd, dat verdient een kaartje!

Paar uur geleden heb ik nog een gescand kaartje laten zien, deze laat ik overdag ook nog gefotograveerd zien samen met wat andere kaarten die een poosje terug zijn gemaakt.



Lieve groetjes, Wietske

10 opmerkingen:

  1. Ha Wietske

    Ik snap heel goed dat je blij bent dit is ook
    SUPER mooi. gelukkig dat het weer lukt.
    fijne zondag lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oohh wietske
    wat een leuke kaart is dit zo met die bak met tulpen,toppertje!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee om die hoekjes als pootjes te gebruiken!!! Heel mooi kaartje zo....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een schitterende kaart, erg leuk die hoekjes zo dat ga ik ook zeker eens proberen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wietske,
    Je kaartje staat er prachtig op..gefotografeerd is echt veel mooier dan scannen..en WOW ..wat een mooi kaartje, super iedee de pootjes....

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn Wietske, het is zo jammer als je mooie creaties niet goed tot hun recht komen dus dit is echt genieten!van je beeldige kaart!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit ziet er van alle kanten prachtig uit Wietske,fijn voor jou en ook voor ons als volgers, kunnen we nog meer genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wt schitterend gemaakt Wietske.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Wietske,
    Ik ben gaan kijken in juli.....jeeeeeetje wat een wereld van verschil. Dit is wel een heel MOOI kaartje.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben blij dat het je weer lukt om foto's te laten zien, het is een prachtig kaartje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen